Usein kysyttyä

1)  Tuotteen saatavuus?

K. Verkkokaupassa lukee että tuotetta on varastossa. Pitääkö tieto paikkansa?
V. Verkkokaupan varastosaldot päivittyvät kolmen minuutin välein. Varastosaldot on todellisia oman varastomme saldoja. Varastomme on myymälän yhteydessä joten samat tuotteet ovat saatavissa myymälästäkin. Emme tarjoa tuotteita myyntiin maahantuojien varastoista.
 
2)  Tuote loppui tilatessa?
K. Tilasin tuotteen mutta tilauksen jälkeen verkkokaupassa lukee "loppu toistaiseksi". Enkö saanutkaan tuotetta tilattua?
V.  Mikäli olet tilannut varastosta viimeisen tuotteen, muuttuu verkkokaupan näkyvyys automaattisesti muotoon "loppu toistaiseksi". Tehtyäsi tilauksen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, josta näet tilaamasi tuotteet.

3)  Klarna
K. Yritin tilata Klarna maksutavoilla mutta tilaustani ei hyväksytty, miksi?
V. Klarna myöntää luoton ei Sissos. Emme saa Klarnalta asiakkaaseen liittyviä tietoja. Mikäli Klarna ei myönnä teille luottoa, voitte olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@klarna.com (09 - 425 99 771, Arkisin, 08:00 - 18:00)

K. Yritin tilata Klarna maksutavoilla mutta sain ilmoituksen "osoite ei täsmää väestörekisterin tietojen kanssa"
V. Klarna tarkastaa tiedot, ei Sissos. Voitte olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@klarna.com (09 - 425 99 771, Arkisin, 08:00 - 18:00)

4)   Ampuma-aseen osto
K. Voinko lähettää aseen ostoluvan faksilla tai sähköpostilla?
V. Et voi. Alkuperäinen lupa pitää aina lähettää neljänä kappaleena allekirjoitettuna postissa. Lisätietoja

5) Osamaksu
K. Voinko ostaa osamaksulla myymälästä?
V. Voit. Myymälästä ostaessasi tarjoamme osamaksuksi Resurs Bank -maksutapaa. Klarnan tai Collectorin maksutavoilla ei voi ostaa tuotteita myymälästämme. Mikäli kuitenkin haluaisit käyttää juuri Klarnaa tai Collectoria ja silti hakea tuotteet myymälästä voidaan niin tehdä parilla eri tapaa:
             - Voit ostaa tuotteen verkkokaupasta osamaksulla ja valita toimitustavaksi
                nouto myymälästä.
   - Voit ostaa lahjakortin verkkokaupasta ja ostaa lahjakortilla tuotteen myymälästä.

6)    Klarna-laskun saapuminen
K. Tilasin tuotteen Klarna Tilillä, koska saan laskun?
V. Jos olet valinnut maksutavaksesi Klarna Tilin, lasku lähtee sinulle joka kuukauden lopussa. Sen maksupäivämäärä on seuraavan kuukauden alussa. Ensimmäinen tililasku lähetetään ostokuukautta seuraavana kuukautena. (Jos esimerkiksi ostat tuotteen tammikuussa, saat siitä laskun helmikuussa.) Jos lasku ei saavu kuukauden lopussa, voit ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun numerossa 09-4259 9771 tai täyttämällä viestilomakkeen Klarnan verkkosivuilla.

7)    Käytetyt aseet
K. Käytetyssä aseessa lukee loppu toistaiseksi. Onko tuotetta saatavilla nyt tai myöhemmin?
V. Ase on myyty, eikä sitä tule lisää. Poistamme käytettyjen tuotteiden kuvat verkkokaupasta vasta kun aseen ostanut asiakas on noutanut tuotteen. Tällöin asiakas voi tarkastaa että tuote vastaa verkkokaupassa esiteltyjä tuotetietoja.

8)  Verkkokauppapalautukset
K. Haluaisin palauttaa verkkokauppatilaukseni, mutta minulla ei ole kuittia tallella.
V. Tilatessasi tuotteita verkkokauppamme kautta, saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen. Ellei lähetyksen mukana tullutta kuittia ole enää tallella, voit tulostaa tilausvahvistuksen mukaan asiakaspalautukseen toimittamaan kuitin virkaa. Mikäli tarvitset vielä uuden palautuslomakkeen, voit ladata ja tulostaa sen tästä.

9)  Tuotemuistutukset
K. Voitteko ilmoittaa koska haluamaani tuotetta on taas saatavilla?
V. Mikäli tuotteen saldo on nolla, voit tilata itsellesi kyseisestä tuotteesta saatavuusilmoituksen sähköpostiisi. Viesti lähetetään kun tuotetta on taas varastossa. Tuotemuistutuksen voi tilata loppuneen tuotteen tuotesivulta jossa on saatavuuden alla kirjekuoren kuva ja teksti "Haluan ilmoituksen kun tuotetta on varastossa". Tekstiä tai kirjekuorta klikkaamalla aukeaa ikkuna johon voi syöttää sähköpostiosoitteen johon ilmoituksen haluaa saapuvaksi.

10)  Asiakaspalautukset
K. Mikä on Matkahuollon palautusnumeronne?
V. 9511787. Palautusnumeroa tarvitaan mikäli tilaus palautetaan Matkahuollon Lähellä-pakettina (esim. Siwaan tai Valintataloon). Kirjoita palautusnumero paketin päälle tai leikkaa palautuslomakkeesta irti osa, joka sisältää palautusnumeron ja teippaa se paketin päälle..